Koszyk: 0.00 PLN

EBOOK Zaprogramuj swój trening

59.00

Co znajdziesz w tym ebooku?


Zaprogramuj swój trening to komplet 3 oddzielnych ebooków poświęconych budowaniu siły i kształtowaniu sylwetki.

Na ponad 500 stronach pokażę Ci jak ułożyć indywidualny plan treningowy pod Twoje cele, wraz z gotowymi przykładami - zaczynając od solidnej dawki przystępnej wiedzy dla osób początkujących, aż po bardziej zaawansowane metody, z których skorzystają doświadczeni trenerzy i zawodnicy.

Dzięki tej książce zyskasz nie tylko teoretyczną wiedzę, pozwalającą Ci ułożyć skuteczny plan treningowy, ale również narzędzia do kontroli efektów i długofalowego planowania Twojego treningu, a także ponad 40 przykładów gotowych planów, które możesz od razu wcielić w życie.

Wszystko to otrzymasz w cenie jednego planu z internetu lub pojedynczego treningu personalnego, które nie przyniosą Ci nawet ułamka wiedzy, jaką możesz otrzymać inwestując w cykl Zaprogramuj swój trening.

O czym jest każdy tom?

Tom pierwszy, Podstawy układania planów treningowych, poświęcony jest omówieniu najważniejszych parametrów, które mają wpływ na efektywność twojego treningu. Dowiesz się w nim między innymi:

  • Co jest najważniejsze w planie treningowym i czym różni się plan dla początkującego od planu dla osoby zaawansowanej?
  • Jaka ilość powtórzeń i serii jest najlepsza do budowy siły, masy mięśniowej czy redukcji?
  • Jak zaplanować odpowiednie tempo, czas przerw, trudność serii czy sposób progresji?
  • Jak na plan treningowy wpływają indywidualne różnice pomiędzy nami?
  • Znajdziesz w nim również ponad 100 przykładów ćwiczeń akcesoryjnych, które możesz użyć w swoim treningu, wraz z dokładnym omówieniem zalet danego ćwiczenia!


Periodyzacja w treningu siłowym i sylwetkowym stanowi przewodnik po bardziej zaawansowanych technikach planowania treningu. Pomoże Ci zrozumieć jak połączyć poszczególne treningi i tygodnie treningowe w jedną całość. Opisane są tam między innymi następujące zagadnienia:

  • Różnice pomiędzy periodyzacją liniową, falową, sprzężoną i blokową, a także ich potencjalne zalety i wady.
  • Podstawowe i zaawansowane metody progresji oraz schematy powtórzeń odpowiednie dla poszczególnych etapów zaawansowania.
  • Współczesne podejście do periodyzacji i autoregulacji treningu.
  • Jak ułożyć plany siłowe, hipertroficzne, plany pod powerbuilding, peaking czy odchudzanie?
  • Zaawansowane techniki intensyfikacyjne (cluster, rest-pause, drop-sety i inne).


W tomie trzecim, zatytułowanym Przykładowe plany treningowe, odchodzimy od teorii na rzecz praktyki! Znajdziesz w nim ponad 40 gotowych rozpisek treningowych:

  • dla początkujących, średnio-zaawansowanych oraz zaawansowanych,
  • pod kształtowanie sylwetki, budowanie masy mięśniowej, siły, eksplozywności oraz połączenie różnych celów - od prostszych i lżejszych planów po bardzo ciężkie plany specjalizacyjne,
  • dla osób trenujących inne dyscypliny i traktujących siłownię jako element przygotowania motorycznego,
  • pod nietypowe przypadki, w tym dla osób mających bardzo mało czasu na trening lub mało dostępnego sprzętu.



    Udostępnij

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty.

    Dokonaj swoich pierwszych zakupów